Sizz Campaign Identity

Begin 2011 werd Sizz, het gezamenlijke merk van RTL en Vodafone, succesvol in de markt gezet als hét mobiele merk voor vrouwen. In samenwerking met BSUR Consulting is eind 2011 een stap gemaakt in de verdere verdieping van het merk. Vanuit BSUR Agency is vervolgens de vertaalslag gemaakt naar een geïntegreerde campagne. Met de claim "what's new?" wordt Sizz neergezet als de provider voor de moderne vrouw die haar smartphone gebruikt om altijd op de hoogte te zijn van de laatste nieuwtjes, (RTL-)content en (Vodafone-)innovaties. De campagne speelt in op de wijze waarop ze haar smartphone gebruikt en hoe haar natuurlijke nieuwsgierigheid hierdoor wordt gestild én geprikkeld tegelijk. Een Sizz-girl is zowel een Geek als een Goddess. En met Sizz als mobiele provider blijft ze voorlopen op de rest.


Graphic Design:
Robert-Jan Hoesman

3D Design digital goodiebag icon:
Dimitri Versteegen

Creative supervisor;
Remy Kurpershoek

Creative Team:
Janna Stolp
Simon van Gorkum

Photography AIFW:
Anne Barlinckhoff

2012 BSUR Agency

www.sizz.nl

Mupi-AmsterdamOutdoor

Spits_outsertOutsert (4 coverpages around the newspaper)

Magazine ads GTST promotion


TVC GTST promotion / supers


TVC What’s New? theme / supers

TVC: Onbezorgd doorbellen


Digital goody bag for the Amsterdam fashion week. Before the catwalk show of Spijkers & Spijkers, roses were placed on all the chairs, a flyer attached containing a QR-code so people could use the goodie bag on their mobile.

Pages from the brandmanual