Nusport.nl


Ik moet NUsport!
De bezeten launch van een nieuw platform
NUsport is ontstaan uit een fusie tussen Sportweek en NU.nl/sport en is hét actuele, baanbrekende en multimediale sportnieuws platform. En ben je écht bezeten van sport, dan wil je altijd het laatste sportnieuws, waar je ook bent. Het thema 'Ik moet NUsport!' geldt voor sportliefhebbers, maar ook voor topsporters zelf. Rafael van de Vaart, Naomi van As, Mark Tuitert en andere profs bekennen hun verslaving. Ze kunnen niet zonder. Ze willen "Nonstop NUsport." De campagne heeft een mediamix die net zo multimediaal is als NUsport zelf. Met behulp van TV, radio, print, outdoor, site, online, apps, POS en DM steeg het bereik in de eerste drie maanden van 6,6% (nr. 2) naar 12,6%. Dit maakte NUsport.nl in no time de Nr. 1 sportsite van Nederland.

Creatives:
Gordana Lucic
Roger Matena
Remy Kurpershoek

Graphic design:
Robert-Jan Hoesman

nusportweb
Online sales tool (12 NUsport magazines, choose your own clubshirt)